Po sesji i zasłużonych feriach, cały zespół kontynuuje pracę nad jeszcze nie skończonymi częściami, a ci, którzy już ukończyli projektowanie – do zamówień części do budowy bolidu.
W tym tygodniu zostały wysłane pierwsze dokumenty na lipcowy konkurs na Silverstone, tzw. SEF, czyli Structural Equivalency Form. Jest to formularz, w którym zespoły określają użyte główne materiały i ich parametry, pokazując ich możliwość w osiągnięciu minimalnych wymagań Formuły Student pod względem przede wszystkim wytrzymałości .
PWR Racing Team startuje także z fizyczną budową bolidu. Zakupiony został silnik (Honda CBR 600), wykonujemy pierwsze customowe części podzespołów w zaprzyjaźnionych firmach produkcyjnych, powstaje także absorber. Zespół posiada już wszystkie części potrzebne do jego ostatecznego złożenia.
Nie próżnuje również grupa marketingowa. Członkowie tego zespołu zbierają pierwsze informacje do prezentacji biznesowej podczas konkursów Formuły Student. W tej konkurencji należy wykazać się jak najlepszym pomysłem na sprzedanie swojego pomysłu na biznes tak zwanym „Aniołom Biznesu”, aby ci zechcieli wprowadzić bolid do seryjnej produkcji w swojej fabryce. Przygotowania do tej konkurencji są także kluczowym punktem w Formule Student.
Tak dobry początek tego semestru pewnie będzie miał odzwierciedlenie w pracy w całym tym wiosennym okresie i zaowocuje szybkim złożeniem samochodu w najbliższych miesiącach.